بهترین عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





شاه شطرنج

گیرم که باخته ام

 

اما کسی جرات نداره به من دست بزننه

 

یا از صفحه ی بازی بیرونم بندازه

 

شوخی نیست من شاه شطرنجم

 

تخریب میکنم ، آنچه را که نمیتونم باب میلم بسازم

 

آرزو طلب نمی کنم ، آرزو میسازم

 

لبخند میزنم تا فکر کنند بازی را برده اند

 

اما نمیدونن من با هر کسی رقابت نمی کنم

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت14:05---21 تير 1394
آهنگش خیلی قشنگه
ادمو اروم میکنه


Morvara
ساعت22:49---17 تير 1394

.. بَعضیــارو باس گُذاش تـــو سَبَـد کــآلا
بَس کــِه نیــاز همه رو بَر آوَرده می کُنَن . .


Morvara
ساعت22:48---17 تير 1394


.. بَعضیــارو باس گُذاش تـــو سَبَـد کــآلا

بَس کــِه نیــاز همه رو بَر آوَرده می کُنَن . .


samin2afm
ساعت22:48---17 تير 1394
س وبلاگت عالیه خوشحال میشم بیای وبم

جواد
ساعت22:48---17 تير 1394
سلام وب خیلی جالبی داری امید وارم همیشه در کارهات پیروز موفق باشی

تنها
ساعت12:12---11 تير 1394
سلام. وبت فوق العاده اس . امیدوارم همیشه موفق باشی
راستی به وب من هم سری بزن پشیمون نمیشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط محمدرضا در 23:42 | |